2019 yılı UBAK Başvuruları 1 Eylül Tarihinde Başlıyor

31.08.2018

Bilindiği üzere; UBAK İzin Belgesi başvuruları, firma yetkilileri tarafından e-devlet kapısı üzerinden yapılmaktadır.
Bu kapsamda, 2019 yılı UBAK izin Belgesi müracaatları ile ilgili işlemler firma yetkililerince e-devlet kapısı üzerinden Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı hizmetlerinden Sınır İşlemleri altında "UBAK İzin Belgesi Dağıtımı Başvurusu" seçeneği seçilerek 01-30  Eylül 2018 tarihleri arasında yapılabilecek olup, Bakanlığa dilekçe ile yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.
 
Ayrıca, 2019 yılı UBAK İzin Belgesi müracaatları yapılırken öncelikli olarak e-devlet kapısı üzerinden firmaya ait iletişim bilgilerinin (cep telefonu ve e-posta) güncellenmesi gerekmekte olup, sözkonusu bilgiler güncellenmeden 2019 yılı UBAK İzin Belgesi dağıtımı başvurusu yapılamayacaktır. İletişim bilgileri güncellendikten sonra 2019 yılı UBAK İzin Belgesi dağıtımı başvurusunda bulunulabilecek ve başvurunun kaydedilmesini müteakiben firmanın iletişim bilgilerine kaydetmiş olduğu cep telefonuna "UBAK İzin Belgeleri dağıtımı başvurunuz alınmıştır." şeklinde bir bilgilendirme mesajı gönderilecektir. Firmalarımızın bu  bildirimi  takip  etmeleri  önem  arz etmektedir.
 
2019 yılında Euro V ve üzeri araçlara UBAK izin Belgesi tahsis edileceğinden Euro V altı araçlara sahip olan firmaların başvuruları dikkate alınmayacaktır.

Firma İletişim Bilgisi Güncelleme için tıklayınız.

Taşıt Euro Norm Girişi Bildirimi için tıklayınız.

UBAK İzin Belgesi Dağıtımı Başvurusu için tıklayınız.