Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından Derneğimize yapılan bilgilendirmeye istinaden;
UBAK İzin Belgesi Dağıtım Esasları Yönergesi'nin Geçici Birinci Maddesi gereğince, anılan Yönergenin 8 inci maddesinin birinci fıkrası (c) bendi kapsamında, 2022 yılı UBAK izin belgesi dağıtımı değerlendirmelerinde sefer sayılarının belirlenmesinde, U-Net otomasyon sisteminde yer alan çıkış sayıları esas alınmış olup, UBAK İzin Belgesi Ön Değerlendirme Listesinde yer alan firmaların listede yer alan verilerine ilişkin itirazda bulunmak istemeleri halinde, başvuru dilekçelerini en geç 01 Kasım 2021 (31 Ekim 2021'nin resmi tatil olması nedeniyle) tarihi mesai bitimine kadar Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığına göndermeleri gerekmekte olup, başvuruların ubaksubesi.kdgm@uab.gov.tr elektronik posta adresine iletilmesi ya da Bakanlık genel evrak birimine ulaştırılması gerekmektedir.
UBAK İzin Belgesi Ön Değerlendirme Listesine ulaşmak için TIKLAYINIZ.
Üyelerimizin bilgilerine önemle sunulur.