UBAK İzin Belgelerinin Dijitalleşmesi Otomatik E-Posta Alamayan Firmalar Hakkında - Uluslararası Nakliyeciler Derneği
  • ANASAYFA
  • /ÖNEMLİ DUYURULAR
  • /UBAK İZİN BELGELERİNİN DİJİTALLEŞMESİ OTOMATİK E-POSTA ALAMAYAN FİRMALAR HAKKINDA
UBAK İZİN BELGELERİNİN DİJİTALLEŞMESİ OTOMATİK E-POSTA ALAMAYAN FİRMALAR HAKKINDA
A+A-
UBAK İzin Belgelerinin Dijitalleşmesi Otomatik E-Posta Alamayan Firmalar Hakkında

Ulaştırma Hizmetleri Düzenleme Genel Müdürlüğü tarafından Derneğimize iletilen bilgilendirmeye istinaden,

2025 yılı için UBAK belgesi tahsis edilen firmalardan mail adresleri güncel olan 884 firma sisteme tanımlanmış olup, bu firmalara tahsis edilen 6777 belge sisteme tanımlanmıştır.

Sisteme tanımlanıp e-posta almayan firmalara https://eds.itf-oecd.org/ adresine girerek şifremi unuttum alanından işlem yapmaları belirtilmektedir.

Diğer yandan, e-posta alamadığını söyleyen firmaların (özellikle kendi e-posta uzantılarını kullanan firmalar [isim@isim.com vb. şeklinde]) spam kutularını kontrol etmeleri ya da kendi firmalarında görevli bilgi işlem birimiyle görüşmeleri gerekmektedir.

Bir e-posta adresi sadece bir firma için tanımlanabilmekte olup, birden çok firma için işlem yapacak kişiler farklı e-posta adresi bildirmeleri gerekmektedir.

Herhangi bir problem yaşanması durumunda ubaksubesi.kdgm@uab.gov.tr adresine mail atılabilecektir.

Üyelerimize önemle duyurulur.