Bilindiği üzere, UBAK İzin Belgesi almaya hak kazanan firmaların İzin Belgesi ücretlerini en geç 06.12.2021 (bugün) tarihine kadar ilgili Banka şubelerine yatırmaları gerekmektedir.
UBAK İzin Belgesi ücretini ödeyen firmalarımız Teslim Tutanağını doldurarak geçerli vekalet belgeleri ya da imza sirkülerleri ile birlikte Bakanlıkça oluşturulacak randevu listelerine göre belgelerini almaya gelmeleri halinde İzin Belgelerini alabileceklerdir.
Diğer taraftan, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımız tarafından Derneğimize iletilen bilgilendirmeye istinaden;
UBAK İzin Belgeleri Uluslararası Ulaştırma Forumu (ITF) tarafından henüz ülkemize ulaştırılmamış olup bu nedenle söz konusu belgelerin dağıtımına başlanmamıştır.
UBAK İzin Belgelerinin ülkemize ulaştırılmasını müteakip randevu listesi Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Ulaştırma Hizmetleri Düzenleme Genel Müdürlüğü tarafından yayımlanacaktır.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Ulaştırma Hizmetleri Düzenleme Genel Müdürlüğü web sitesi: uhdgm.uab.gov.tr
Üyelerimize önemle duyurulur.